رفع ارور 511 ریگ اتریوم

ارور 511 درجه سانتیگراد ریگ اتریوم چیست؟

به عنوان یک ماینر اتریوم و دارنده ریگ اتریوم، قطعا اگر از نرم افزار هایواس HiveOS استفاده می کنید با مشکل ارور 511 درجه سانتیگراد روبرو شده است.

ارور 511 درجه سانتیگراد در واقع یک ارور مربوط به دمای بالای ریگ اتریوم نیست. چرا که آب در دمای 100 درجه به جوش می آید، ذوب فلز در دمای 400 درجه انجام می شود، پس اگر قرار باشد کارت گرافیک شما به دمای 511 Centigrade برسید با این حساب شما دیگر کارت گرافیکی نخواهید داشت و کارت گرافیک شما آب می شود.

در حقیقت مشکل اینجا نیست. بلکه ارور 511 شامل 3 عدد است که هر کدام به تنهایی یک معنی خاص دارد: عدد 5 به معنی 5 بار تکرار عملیات و عدد یک به معنی ارسال کد یک و عدد یک سوم هم به معنی دریافت پاسخ همان کد ارسالی یک.

یعنی چی؟ یعنی اینکه ریگ شما، یا بهتر است بگم نرم افزار ریگ شما که حال میخواد هایواس باشه یا سیمپل ماینینگ، 5 بار یک کد را برای یکی از کارت های گرافیک شما فرستاده است، و کارت گرافیک شما هر 5 بار همان کدی را پاسخ داده است که بار اول ارسال شده است.

راه حل رفع مشکل خطای 511 ریگ اتریوم

راه حل رفع این خطا خیلی ساده است. همین الان با شماره 09120891902 کارشناسان آنلاین گیت تماس بگیرین و راه حل را به راحتی ازشون دریافت کنین. حتی لازم نیست که خودتون را به دردسر بندازین. چون کارشناسان آنلاین گیت، به صورت آنلاین این مشکل را برای شما رفع می کنند و به صورت آنلاین خطای ریگ شما را برطرف می کنند.

توجه کنید که شما می توانید 24 ساعت شبانه روز از طریق واتس اپ و یا تماس تلفنی این خطا را رفع کنید.

شماره تماس ما: 09120891902

ارور 511 ریگ اتریوم

خطایی که ریگ اعلام می کند به چه معناست؟

گاهی اوقات برای شما هم پیش آمده است که ریگ اتریوم شما خطایی نشان می دهد که نحوه رفع آن را بلد نیستید. این ارور ها می توانید انواع مختلفی داشته باشد. به عنوان مثال ارور بسیار شایع GPU crashed که واقعا هیچ معنای خاصی ندارد. اگر بخواهیم لغوی این ارور را ترجمه کنیم، معنای آن خراب شدن کارت گرافیک می باشد. اما در اصل این ارور یک ارور نرم افزاری می باشد و باید در Crash Log سیستم عامل چک شود.

 

بهترین راه حال در هنگام ارور چیست؟

اگر خطایی را مشاهده کردید، بهترین راه حل این است که بدون دستکاری هیچ تنظیم و یا ساخت افزاری با شماره 09120891902 تماس بگیرید و یا از طریق واتس اپ اسکرین شات از خطای خود بفرستید. مطمئن باشید ما در کمترین زمان مشکل شما را حل خواهیم کرد.

مثلا همین خطای 511 زمانی که رخ می دهد، شما با راه حل آن آشنا نیستید و براساس افرادی که به صورت تخصصی سواد تعمیر ریگ اتریوم ندارند، به شما پیشنهاد تغییر رایزر و کابل های رایزر را می دهند. در حالی که این ارور یک ارور نرم افزاری است.

ما برای شما در ارتباط با انجام تنظیمات و رفع ارور 511 ریگ اتریوم یک ویدیو تهیه کرده ایم که از این لینک می توانید آن را مشاهده کنید.

رفع ارور 511 اتریوم

نوشتن دیدگاه