برای افتتاح حساب در صندوق سرمایه گذاری دلاری شرکت آنلاین گیت، لطفا ابتدا فرم زیر را پر کنید، پس از آن ما با شما تماس خواهیم گرفت. در این فرم مقدار مورد نظر برای سرمایه اولیه را وارد کنید. توجه کنید که قرارداد شرکت، براساس اطلاعاتی است که شما در این فرم وارد می کنید. و بر همین اساس برای شما ارسال می شود.

در حال حاضر سود صندوق برای افتتاح حساب= 8 درصد ماهیانه با اعتبار یک سال می باشد.

سود ماهیانه: 8 درصد دلاری | سود سالیانه: 96 درصد دلاری

لطفا میزان سرمایه اولیه ای که می خواهید برای افتتاح حساب استفاده کنید را به دلار بنویسید

قوانین و شرایط افتتاح حساب صندوق سرمایه گذاری دلاری:

1- پس از ثبت فرم بالا، شرکت با شما تماس خواهد گرفت و قرارداد را برای شما ارسال خواهد کرد.

2- سود ماهیانه شرکت، 8 درصد می باشد. این مقدار در قرارداد شما نوشته خواهد شد و براساس سرمایه اولیه ای که واریز کرده اید، به حساب ریالی شما واریز می گردد. البته شما می توانید معایب و مزایا صندوق سرمایه گذاری دلاری را در این لینک مطالعه کنید.

3- سود صندوق سرمایه گذاری دلاری، هرماه راس تاریخ سر رسید در طول 24 ساعت روز سررسید به حساب بانکی ریالی شما که در قرارداد تعریف کرده اید واریز می گردد.

4- شما می توانید، شیوه تسویه سود را به صورت تجمیعی و یا تسویه در روز سررسید، تعیین کنید. تسویه تجمیعی به این صورت است که سود شما نزد شرکت نگه داری می شود و در زمانی که می خواهید برای شما واریز می شود. در این حالت به سود شما هم، سود 8 درصد تعلق خواهد گرفت.

اما در حالت تسویه سود در تاریخ سررسید، به محض اینکه به تاریخ سررسید رسیدیم، میزان سود تعیین شده، به حساب ریالی شما واریز می گردد.

5- صاحب حساب تا 6 ماه حق فسخ قرارداد و انصراف از صندوق سرمایه گذاری دلاری را نخواهد داشت. از آنجایی که در این صندوق ها، پول در حساب بانکی سوئد ذخیره می گردد، به مدت 6 ماه امکان تغییر در حساب باز شده وجود ندارد.

6- اعتبار صندوق به مدت یک سال می باشد، و پس از آن اشخاص می بایست اقدام به تمدید حساب صندوق کنند.

7- در صورتی که فردی بخواهد پس از 6 ماه از قرارداد انصراف دهد، 50 درصد سود 6 ماهه آینده از موجودی حساب او کسر می گردد و سرمایه اولیه برای او واریز می شود.

8- فرمول محاسبه سود صندوق به صورت ماهیانه به شکل زیر می باشد:

(مقدار سرمایه اولیه دلاری)*(میزان سود صندوق 8 درصد)*(قیمت روز دلار تتر در وبسایت بیت برگ)= سود ماهیانه صندوق

9- در هر بار تسویه، 7 درصد بابت کارمزد تسویه و مالیات از سود ماهیانه کسر می گردد. مثلا اگر سرمایه اولیه شما 100 دلار باشد، و سود ماهیانه شما 8 دلار باشد. مبلغ 56 سنت از سود شما بابت مالیات کسر می گردد و مبلغ 7.44 دلار معادل هفت دلار و چهل و چهار سنت برای شما واریز می گردد.

10- سود ها براساس تبدیل نرخ دلار به ریال به حساب بانکی ریالی شما واریز می گردد. افرادی که میخواهند دلار تتر دریافت کنند، سرمایه اولیه آنها باید بیش از 500 دلار باشد.

11- معیار تعیین نرخ دلار به ریال، در وبسایت bitbarg برای ارز دلار تتر USDT در بخش “درخواست فروش” تعیین می شود.

12- سود صندوق در طول یک سال ثابت می باشد. بنابراین امکان تغییر سود صندوق تا زمان سررسید سالیانه وجود ندارد. سود صندوق در قرارداد تعیین می شود و مطابق با همان نرخ تسویه می گردد. بسته به زمان درخواست افتتاح حساب، سود صندوق هم متفاوت می باشد. سود صندوق در بالای همین صفحه در هنگام افتتاح حساب برای شما نوشته شده است.

***. توجه کنید، که طرف قرارداد شما شرکت آنلاین گیت می باشد و پول به صورت مستقیم به شرکت نماینده ایران، شرکت “رویداد هنر پارسیان” واریز می گردد. و شما به هیچ وجه با یک شخص قرارداد امضا نمی کنید. از این بابت از باب اعتماد به طرف قرارداد، در جریان باشید که با خیال راحت، طرف قرارداد شما یک شرکت می باشد.

13- در صورت وجود هر گونه سوال در 24 ساعت شبانه روز می توانید با پشتیبانی سایت و یا شماره تماس 09120891902 در تماس باشید.

صندوق سرمایه گذاری دلاری و دریافت سود دلاری ماهیانه