آنلاین گیت چه خدمات دانشگاهی را ارائه می دهد؟

1- نوشتن و یا ویرایش SOP

شما می توانید از آنلاین گیت بخواهید که برای هر کدام از رشته ها و دانشگاه هایی که میخواهید اپلای کنید، برای شما متن انگیزه نامه یا بیانیه هدف SOP بنویسد.

توجه کنید که این متن توسط دانشجویان دکترا در کشور آمریکا با ملیت های سوئدی، فرانسوی و بلژیکی نوشته می شود و دانشجویان ایرانی در این حوزه دخالتی نمی کنند. آنلاین گیت اطلاعات را از شما اخذ می کند و دانشجویان خارجی برای شما متن SOP را می نویسند.

برای مشاهده جدول هزینه های خدمات دانشگاهی اینجا را کلیک کنید و برای ثبت درخواست به صفحه تماس با ما بروید.

2- نوشتن متن توصیه نامه Recommendation

متن توصیه نامه که می بایست توسط استاد شما نوشته شود، یکی از مهم ترین و تاثیرگذار ترین بخش های اپلیکیشن برای کشورهای آمریکا و کانادا است. پس اگر در نوشتن متن توصیه نامه و یا Recom مشکل دارید و وقت کمی دارید، همین الان به ما سفارش دهید. جدول هزینه های خدمات دانشگاهی شرکت آنلاین گیت را از اینجا مطالعه کنید.

رزومه یک متن نیست که به راحت نوشته شود، بلکه یک قالب یا فرمت است که باید ساخته شود و وقت زیادی از شما می گیرد. آنلاین گیت OnlineGate این خدمت را به عنوان یکی از سرویس های ویژه خدمات دانگشاه برای شما انجام می دهد.

اگر تمامی مدارک اپلیکیشن خود برای اپلای در دانشگاه های خارجی را آماده کرده اید، پرداخت اپلیکیشن فی Application Fee یکی از پر دردسرترین بخش هاست. پیدا کردن یک درگاه مطمئن و انجام امور مالی خارج از کشور در شرایط تحریمی کار دشواری است.

آنلاین گیت این خدمت را برای شما با کمترین کارمزد انجام می دهد. کافی است جدول هزینه های خدمات دانشگاهی ما را چک کنید.

فرم درخواست خدمات دانشگاهی آمریکا و بین المللی

در صورتی که نیاز به نوشتن SOP و یا رکامندیشن Recommendation و یا رزومه Cv در قالب آمریکایی دارید، این فرم را پر کنید. همچنین برای پرداخت application fee با ما در ارتباط باشید.