انتقال و دریافت پول از خارج از کشور و ایران و نقد کردن درآمد ارزی از آمریکا آلمان کانادا و اروپا و انگلستان

مانند تمامی کسب و کارهای دیگر، زمانی که می خواهید بین المللی رفتار کنید، نیاز به حساب بانکی و دریافت و انتقال پول از کشور های خارجی دارید. عموما نقد کردن درآمد ارزی در داخل ایران با ارزهای ریال و پوند انگلیس، و یورو و دلار آمریکا و کانادا کار بسیار مشکلی است. کاری که شرکت آنلاین گیت برای شما انجام میدهد رفع این مشکل است. به گونه ای که مشتری شما که در خارج از ایران وجود دارد، به راحتی شماره حساب بانکی ما در خارج از ایران را دریافت می کند و بر اساس فاکتور تعیین شده پول با ارز تعیین شده را به آن واریز می کند.

پس از دریافت پول توسط ما، مرحله انتقال پول به ایران انجام می شود. از آنجایی که صندوق ارزی ما در حال حاضر برابر با 300 هزار دلار آمریکا می باشد، پس از تاییدیه بانک مبنی بر دریافت پول، ریال ایران در داخل ایران به حساب شما واریز می شود. توجه کنید زمان بندی تایید بانک، بر اساس دو پارامتر اتفاق می افتد:
1- حجم پول شما
2- مقدار پول انتقال و دریافت

مدت زمان لازم برای نقد کردن درآمد از خارج از کشور و انتقال به ایران

پس از اینکه دو متغیر شما مشخص شد، در صورتی که حجم پول انتقالی شما کمتر از 5000 دلار آمریکا یا معادل آن باشد، انتقال از ایران به خارج از ایران، در عرض 24 ساعت و انتقال از خارج از ایران به ایران و دریافت ریال در داخل حساب بانکی شما در داخل ایران در حدود 48 ساعت می باشد. در صورتی که مبلغ مورد نظر شما بیش از 5000 دلار تا 40 هزار دلار باشد، حدودا 5 روز کاری برای انتقال و دریافت آن زمان لازم است.

مبالغ بالای 40 هزار دلار، در صورتی که کسب و کار شما، دارای لایسنس خارجی نباشد، امکان پذیر نمی باشد.

برای دریافت پول از خارج از کشور و یا انتقال آن چه کاری باید انجام داد؟

برای دریافت پول، کافی است از طریق واتساپ و یا تلگرام با شماره 09120891902 ارتباط برقرار نمایید و یا از ساعت 11 صبح تا 11 شب با همین شماره تماس و یا پیام sms ارسال نمایید.

نوشتن دیدگاه

آنلاین گیت به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته همراه شماست

Email: i@onlinegate.ir

Phone: +989037891902