نحوه نصب سیمپل ماینینگ

سیمپل ماینینگ چیست و چگونه دانلود کنم؟

همه ی کسانی که به عنوان ماینر اتریوم شناخته می شوند و درحال استخراج رمز ارز اتریوم هستند، با نرم افزار hiveos آشنا هستند. اما این نرم افزار همچون دیگر نرم افزار های ماینینگ سختی های کاری دارند که هرکسی با تنظیمات و برنامه نویسی آن آشنا نیستند. به همین دلیل لازم است ویژگی های سیمپل ماینینگ را بشناسید و بدانید مزیت های و معایب سیمپل ماینینگ در برابر هایو اس چیست.

مزایا و معایب سیمپل ماینینگ در برابر Hiveos

سیمپل ماینینگ یک نرم افزار ماینینگ تحت لینوکس است که بسیار کم حجم نسبت به هایو اس است و همچنین فضای بسیار کمی از Cpu شما را درگیر می کند.

در نتیجه فشاری که به قطعات cpu و ram در ریگ شما می آید بسیار بهینه تر شده است.

مورد بعدی در ارتباط با مزایای سیمپل ماینینگ این است که سیمپل فضای کاربری یا ui بسیار ساده ای دارد و کار با آن بسیار ساده است. بنابراین تنظیمات آن و هرگونه تغییرخاصی در سیمپل به آسانی صورت می گیرد.

یکی از مشکلاتی که هایواس دارد انجام تغییرات در لحظه و به سرعت است. شما اگر بخواهید یک تغییر در هایو اس انجام دهید با مشکلات فراوانی روبرو هستید. ولی در سیمپل ماینینگ تنها با چند کلیلک ساده تنظیمات کامل ریگ در دستان شماست.

نحوه نصب سیمپل ماینینگ Simple Mining

اینکه چگونه سیمپل ماینینگ را نصب کنید هیچ نگرانی ندارد. همین الان در هر ساعت از شبانه روز با شماره تماس 09120891902 کارشناسان آنلاین گیت تماس بگیرید و از آنها بخواهید که در کمترین زمان ممکن نرم افزار سیمپل ماینینگ را برای شما نصب کنند. به راحتی این تغییر برای شما انجام می شود.

حتی می توانید در واتس اپ به ما پیام دهید و در انتظار این تغییر باشید.

شرکت آنلاین گیت به مدت 6 ماه گارانتی خدمات خود را ارائه می دهد و مسئولیت هر گونه تغییری در آینده را برعهده می گیرد و به صورت رایگان برای شما انجام می دهد.

نحوه نصب سیمپل ماینینگ

نوشتن دیدگاه