طراحی و ساخت پورتفولیو معماری، گرافیک، هنر، شهرسازی و خرید پورتفولیو آماده برای اپلای دانشگاه و سفارت

زمانی که قصد اپلای تحصیلی، کاری و یا مهاجرت دارید، پورتفولیو یکی از مدارک لازم شماست. اگر در رشته های هنری و عملی هستید، مثل معماری، گرافیک، نقاشی، مجسمه و نقشه کشی عمران و شهرسازی، شما به یک پورتفولیو نیاز دارید. در واقع پورتفولیو یک رزومه تصویری برای شماست که باید طبق استانداردهای بین المللی و گاهی استانداردهای همان دانشگاه و یا کشور طراحی و تولید شود. موسسه رویداد هنر پارسیان، نه تنها در زمینه پذیرش تحصیلی به شما کمک می کند، بلکه با قیمت های بسیار بهینه طراحی پورتفولیو های هنر و مهندسی شما را انجام می دهد. در دنیای امروزه، پورتفولیو یکی از ابزارهای اساسی برای معماران و طراحان است. با توجه به اهمیت این ابزار، سفارش ساخت پورتفولیو معماری یکی از موضوعات حیاتی برای افراد متخصص در این زمینه است. در این مقاله، به بررسی مفاهیم مرتبط با سفارش ساخت، خرید، و دانلود پورتفولیو معماری می‌پردازیم و راهنمایی‌هایی برای انتخاب بهترین پورتفولیو را ارائه خواهیم داد.

معیارهای انتخاب پورتفولیو معماری:

در یک پورتفولیو معماری، شما باید حداقل 6 پروژه داشته باشید. این 6 پروژه شما باید شامل مسکونی، ویلا، تجاری و یک فضای باز باشد. البته این مربوط به زمانی است که در حال طراحی پورتفولیو برای اپلای دانشگاهی و تحصیلی هستید. اما اگر کاری اقدام می کنید، زیاد نگران تنوع پروژه ها نباشید. بلکه تخصص خود را نشان دهید. مثلا اگر نقشه کش عمران Draftsperson هستید، فقط از پروژه های نقشه کشی استفاده کنید. با اینحال در حالت نرمال تعداد پروژه های پورتفولیو چه معماری، و چه گرافیک و عمران و شهرسازی باید حداقل 6 باشد.

مزایا و معایب ساخت پورتفولیو آنلاین:

در بحث پورتفولیو آنلاین و آفلاین، باید بدانید که تفاوت این دو پورتفولیو چیست. در پورتفلویو آفلاین یا دیجیتال فایل به صورت pdf به شما تحویل داده می شود. در حالی که در پورتفولیو آنلاین، نمونه کارهای تصویری شما به صورت آنلاین روی یک سایت قرار می گیرد. و مثل ورق زدن کتاب نشان داده می شود. در حالت پورتفولیو آنلاین شما یک لینک پورتفولیو دارید که بوسیله آن به هر کسی که بخواهید می توانید پورتفولیو خود را ارسال کنید. حتی امکان ویرایش در هر مرحله و هر زمانی را دارید.

نمونه‌های موفق پورتفولیو معماری:

برای دیدن نمونه های پورتفولیو های معماری و نقشه کشی و عمران کافی است به صفحه سفارش ساخت پورتفولیو سر بزنید و نمونه ها را از نزدیک ببینید.

راهنمای خرید پورتفولیو معماری:

در صورتی که پروژه معماری و نقشه کشی دارید و می خواهید برای شما پورتفولیو طراحی کنیم، کافی است با شماره تماس 09120891902 در ارتباط باشید. هم در واتساپ و هم تلگرام و هم sms. اگر هم پروژه ندارید و نیاز به پورتفولیو آماده معماری برای خرید و دانلود دارید، باز هم می توانید به شماره تماس ما پیام دهید تا پروژه های جدید و یکتا برای شما طراحی کنیم. تا بتوانید به دانشگاه ها ارائه دهید.

هزینه طراحی پورتفولیو معماری و عمران:

هزینه طراحی پورتفولیو به دو عامل بستگی دارد. یک، اینکه پروژه از خودتان باشد یا ما برای شما از نو طراحی کنیم. و دو تعداد پروژه هاست. عموما قیمت طراحی پورتفولیو در شرکت رویداد هنر، برای 6 پروژه بین 6 میلیون تا 8 میلیون می باشد. با اینحال برای اینکه با دقت بیشتری از هزینه ها اطلاع داشته باشید، کافی است به ما واتساپ و یا تلگرام دهید.

پرسش‌های متداول:

آیا می توانم بیش از یک پورتفولیو داشته باشم؟

بله شما می توانید چندین پورتفولیو برای رشته های مختلف داشته باشید. و برای هر کاربردی که میخواهید از یک پورتفولیو خاص استفاده کنید.

آیا ساختن یک پورتفولیو آنلاین پیچیده است؟

پورتفولیو آنلاین به دو شکل طراحی می شود. به صورت آنلاین روی طراحی سایت و به صورت pdf با حالت ورق زدن کتاب. بستگی دارد که از پورتفولیو آنلاین چه انتظاراتی دارد. شما می توانید یک وبسایت شخصی به اسم خود داشته باشید و از آن به عنوان پورتفولیو آنلاین استفاده کنید. در پورتفولیو آنلاین شما یک لینک دارید که به هر شخصی که بخواهید که پورتفولیو شما را مشاهده کند، آن لینک را ارسال می کنید.

قیمت طراحی و سفارش ساخت پورتفولیو معماری و گرافیک و نقشه کشی چقدر است؟

برای طراحی یک پورتفولیو در شرکت ما، شرکت رویداد هنر پارسیان 09120891902، هزینه یک پورتفولیو که دارای 6 پروژه نقشه کشی یا معماری می باشد، با رندر 3D معادل 6 میلیون تومان می باشد.

آیا می توان در پورتفولیو آنلاین فهرست پروژه ها و دسته بندی ها را ایجاد کرد؟

بله، امکانات پورتفولیو آنلاین بسیار بیش از این هاست. شما در پورتفولیو آنلاین حتی می توانید فیلم بگذارید و فیلم پخش کنید. یا پادکست خود را در درون آن قرار دهید. پورتفولیو آنلان امکانات بسیار گسترده ای دارد و امکان فهرست گذاری و دسته بندی category پروژه ها را دارد.

نوشتن دیدگاه

آنلاین گیت به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته همراه شماست

Email: i@onlinegate.ir

Phone: +989037891902