لطفا قبل از انتخاب هر پکیجی حتما فیلمی که در این صفحه وجود دارد را مشاهده کنید. و توجه داشته باشید، درگاه آنلاین گیت، یک درگاه بانکی است و درگاه مستقیم است. آنلاین گیت به شما درگاه واسط مثل پی پال و استرایپ ارائه نمی کند. تفاوت و معایب درگاه پی پال و استرایپ را در لینک های ارائه شده مطالعه کنید. درگاه ارزی آنلاین گیت به شما این امکان را می دهد که بدون استرس از بلاک شدن حساب تان، به وسیله یک حساب بانکی مستقیم، درگاه پرداخت دلاری داشته باشید.

درگاه پرداخت ارزی دلاری آنلاین گیت

بدون نیاز به تمدید

پس از پرداخت هزینه راه اندازی اولیه، دیگر نیاز به تمدید ماهیانه و یا سالیانه ندارید!

کارمزد تسویه کم

با توجه به پکیجی که انتخاب می کنید برای هر بار تسویه کارمزد بسیار کمی می پردازید.

مستقیم روی سایت شما

آنلاین گیت یک درگاه پرداخت مستقیم است و مثل پی پال واسط نیست.

اطلاعات جامع از درگاه پرداخت ارزی دلاری آنلاین گیت

تعرفه درگاه دلاری ارزی آنلاین گیت

اطلاعات اولیه ایجاد درگاه پرداخت ارزی دلاری

1- برای راه اندازی درگاه پرداخت دلاری ارزی، نیاز به پرداخت 41 دلار هزینه اولیه می باشد. این هزینه یکبار برای بار اول پرداخت می شود و نیاز به پرداخت هزینه اشتراک ماهیانه یا سالیانه نمی باشد.

***آنلاین گیت هیچ هزینه ای بابت تمدید اشتراک درگاه پرداخت دلاری ارزی شما به صورت ماهیانه و سالیانه دریافت نمی کند.

2- برای انجام تسویه حساب درگاه خود، در ماه به تعداد نامحدود می توانید درخواست تسویه حساب خود را ثبت نمایید. و به صورت ریالی و یا رمز ارز تتر با شما تسویه می شود. لطفا درصد کارمزد برای هر پکیج را مشاهده کنید. درصد تسویه کارمزد برای هر پکیج متفاوت است!!!

درصد کارمزد برای هر پکیج متفاوت است. لطفا با مشاهده اطلاعات ارائه شده در pdf و یا عکس بالا، پس از انتخاب پکیج طلایی، نقره ای و یا برنزی، مشخصات هر پکیج را بررسی نمایید.

جزئیات درگاه پرداخت ارزی

3- درگاه های دلاری ارزی بانکی آنلاین گیت، درگاه های مستقیم بانکی هستند که توسط بانک HSBC سوئد راه اندازی می شوند. درگاه های آنلاین گیت درگاه واسط مثل پی پال نیستند. بنابراین از آنجا که این درگاه ها مستقیم به حساب بانکی در سوئد متصل است، مشتری حق هیچگونه دسترسی به وبسایت بانک و داشبورد حساب بانکی را ندارد.

 درگاه های آنلاین گیت قابلیت دریافت تمامی واحد های پولی، اعم از دلار، یورو، فرانک و … را دارد و تمامی ملیت ها از تمامی کشورها می توانند از درگاه خرید کنند. توجه کنید حتی افرادی که دارای ملیت های مورد تحریم وزارت خزانه داری آمریکا هستند، امکان پرداخت دارند. در صورت داشتن کارت بانکی بین المللی از مستر کارت و یا ویزا کارت و یا حساب بانکی در یکی از کشورهای مورد تایید وزارت خانه، امکان پرداخت دارند.

روند دریافت قرارداد درگاه دلاری چگونه است؟

4- مشتریان پس از پر کردن فرم زیر و درخواست درگاه بانکی دلاری، با بررسی تیم برنامه نویسان آنلاین گیت، قرارداد همکاری را از طریق ایمیل دریافت خواهند کرد. که شروع روند اتصال به درگاه برای آنها آغاز می گردد.

5- آنلاین گیت محدودیت از بابت زبان برنامه نویسی سایت مشتریان ندارد. بنابراین وبسایت مشتریان چه از لحاظ ووکامرس woocommerce و چه زبان های PHP, Python, Java و … مشکلی وجود ندارد و می توانند درگاه پرداخت دلاری خود را سفارش دهند.

6- درصورت وجود هر سوال با پشتیبانی آنلاین و 24 ساعته آنلاین گیت در واتس اپ و یا ایمیل در ارتباط باشید. 09120891902

و یا ایمیل: i@onlinegate.ir

امنیت درگاه های آنلاین گیت چگونه است؟

7- از آنجا که درگاه های پرداخت آنلاین گیت، مختص هر کسب و کار می باشد. بنابراین امکان مسدود شدن و یا اعمال تحریم ها روی این درگاه ها وجود ندارد. درحالی که درگاه هایی که توسط پی پال و یا شرکت های ایرانی به عنوان درگاه دلاری ارائه می شود. به دلیل اینکه درگاه واسط به شمار می آیند، در صورت مشاهده هر گونه آی پی مختلف، و یا کشور مورد تحریم، مسدود می شوند.

 آنلاین گیت تمامی این مسائل را در نظر گرفته است و به جای این راه های خطرناک راه حل خاصی دارد. یک حساب بانکی و درگاه دلاری مختص کسب و کار شما با امکان پرداخت مستقیم از روی وبسایت خود شما، به شما ارائه می دهد.

برای دانستن تفاوت درگاه پرداخت مستقیم و واسط این ویدیو را ببینید!

i@onlinegate.ir

فرم درخواست درگاه دلاری ارزی