چگونه از خارج از کشور پول دریافت کنیم؟

برای همه شما که صاحبان کسب و کار می باشید، می خواهد در حوزه گردشگری و یا ارائه خدمات دیجیتال به خارج از کشور، موضوع انتقال پول از خارج به داخل کشور و دریافت پول از خارج از کشور یک مسئله جدی است. این که چگونه این پرسه انجام شود، مسئله ای است که در این مقاله به آن پاسخ می دهیم. هتل های کشور، اقامتگاه ها و هاستل ها، با جدی ترین مشکلی که روبرو هستند رزرواسیون توسط توریست ها از خارج از کشور می باشد.

همچنین دیگر کسب و کارهای داخل ایران، به دنبال این هستند که محصولات خود را چه به صورت دیجیتال و چه به صورت فیزیکی به خارجیان بفروشند، اما چگونه باید این پول را دریافت کنند؟

نحوه دریافت پول از خارج از ایران

برای دریافت پول از خارج از کشور با وجود تحریم های شدید آمریکا دو راه وجود دارد که جداگانه آنها را مورد بررسی قرار می دهیم. راه اول، استفاده از درگاه های ارزی بین المللی است که به وسیله آنها امکان پرداخت، و فروش آنلاین محصولات خود را خواهید داشت.

راه دوم استفاده از ارزهای دیجیتال و انتقال پول با استفاده از کیف پول دیجیتال است. شرکت آنلاین گیت در حال حاضر هر دو این سرویس ها را ارائه می کند. برای استفاده از این دو سرویس کافی است در صفحه ثبت درخواست، درخواست خود را ثبت کنید تا کارشناسان ما با شما تماس بگیرند. و یا با شماره 091208901902 در هر لحظه از شبانه روز تماس بگیرید و یا در واتس اپ پیام دهید.

دریافت پول از خارج از ایران به وسیله درگاه به این صورت انجام می شود که شما یک درگاه بانکی دلاری که توسط شرکت آنلاین گیت به شما ارائه می شود را به وبسایت خود متصل می کنید. این اتصال از طریق api صورت می گیرد. سپس مشتری شما از طریق کلیک روی دکمه پرداخت وارد حساب درگاه بانکی می شود و پرداخت خود را انجام می دهد.

 

درگاه پرداخت بوسیله API
مقاله ای در ارتباط با درگاه دلاری ارزی با قابلیت api

در مورد انتقال پول از طریق ارز دیجیتال نیز باید به این نکته اشاره کرد، که در این روش در صورتی که فقط به صورت دوره ای و یا خیلی کوتاه مدت می خواهید مبالغی جابجا کنید، نیاز به این روش دارید. به وسیله این روش شما می توانید هر مبلغی را بدون محدودیت جابجا کنید و در کسری از ثانیه ریال دریافت کنید.

2دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه