سفارش درگاه پرداخت ارزی دلاری

اگر یک استارتاپ دارید و یا یک شرکت دانش بنیان، و یا یک کسب و کار ساده که می خواهد محصولاتش را به خارج از کشور بفروشد، قطعا به مشکل درگاه پرداخت بانکی برخورده اید. و مطمئن هستم شما که در حال خواندن این مطلب هستید، قبل از این درگاه پرداخت واسط مثل پی پال و وب مانی را تجربه کرده اید.

پس الان به دنبال یک راه حل دائمی و داشتن یک درگاه مستقیم پرداخت به صورت مستقیم روی وبسایت خود هستید تا بتوانید محصولات را به دلار و یورو به تمامی کشورهای جهان به فروش برسانید. راه حلی که آنلاین گیت به شما ارائه می دهد: درگاه مستقیم پرداخت به حساب بانکی بانک HSBC سوئد است.

درگاه پرداخت دلاری چگونه کار می کند؟

درگاه پرداخت دلاری، از دو طریق امکان پذیر است. یک درگاه های واسط مثل پی پال و دیگری درگاه های مستقیم بانکی که نیازمند یک شماره حساب و یک فرد واقعی با ملیت همان کشور می باشد.

آنلاین گیت به شما یک درگاه پرداخت مستقیم دلاری ارائه می دهد. به این صورت که فردی در سوئد که جزء کارمندان شرکت آنلاین گیت می باشد، برای شما یک حساب بانکی باز می کند و برای همان حساب یک درگاه پرداخت درخواست می کند. سپس ما این درگاه را به صورت مستقیم از طریق api به وبسایت شما وصل می کنیم. در نتیجه شما از این پس به وسیله api دارای یک درگاه مستقیم دلاری می شوید. و می توانید محصولات خود را به دلار و یورو به کشورهای اروپایی، آمریکا و آمریکای شمالی، آسیا و کلیه کشورهایی که شامل تحریم های آمریکا نمی باشند، به فروش برسانید.

ریسک تحریم شدن و از کار افتادن درگاه به چه صورت است؟

از آنجا که این درگاه ها در کشور سوئد می باشند و دارنده حساب یک شخص سوئدی است، پس مشکلی از بابت تحریم شدن و مسدود شدن حساب وجود ندارد. و از طرف دیگر چون درگاه به صورت مستقیم و از طریق API به وبسایت شما وصل می گردد، هیچ خبری از ip ایران و یا اتصال کشورهای مورد تحریم آمریکا به سرور بانک نیست.

در واقع تفاوت درگاه هایی که آنلاین گیت ارائه می کند با درگاه هایی که شرکت هایی مثل ایرانیکارت و یا پی 98 ارائه می دهند، در این است که آنلاین گیت به شما یک درگاه مستقیم بانکی ارائه می کند که نگران ریسک تحریم و بلوکه شدن پول نمی باشید.

نوشتن دیدگاه