جایگزین استخراج اتریوم چیست؟

اگر به دنبال این هستید که پس از پایان یافتن اتریوم و عدم امکان استخراج یا ماین اتریوم چه رمز ارزی را جایگزین اتریوم کنید و با ریگ اتریوم خود چه کنید این مطلب مهم را بخوانید؟

به جای اتریوم چه چیزی استخراج کنیم؟

پس از پایان یافتن استخراج ارز دیجیتال اتریوم، چهار ارز برای استخراج پیشنهاد می شود:

توجه کنید از آنجایی که تنظیمات سیستم عامل هایو و سیمپل ماینینگ نیازمند به تغییراتی جهت استخراج ارزهای زیر است، شما می توانید به صورت 24 ساعته شبانه روز از طریق شماره 09120891902 با ما در ارتباط باشید تا ریگ شما را برای استخراج این ارزها تنظیم و کانفیگ کنیم.

ارزهای پیشنهادی جایگزین اتریوم 2

Neoxa

 

این یکی از سکه‌های جدیدی است که چند روز پیش در ارتباط با بازی است و سازندگان ادعا می‌کنند که «Neoxa یک بلاک چین غیرمتمرکز امن برای گیمرها، توسعه‌دهندگان و ماینرها است.»

Neoxa از همان الگوریتم RVN استفاده می کند که به عنوان kawpow نیز شناخته می شود. Neoxa را می توان با پردازنده های گرافیکی AMD و Nvidia با استفاده از ماینرهایی مانند teamredminer، nbminer و gminer استخراج کرد. برای AMD توصیه می‌کنیم از teamredminer و برای Nvidia gminer استفاده کنید، هرچند ممکن است سایر ماینرها در آینده از آن پشتیبانی کنند.

Æternity

 

این یک سکه جدید نیست که مدتی است وجود داشته است و متعلق به الگوریتم CUCKOOCYCLE است که حتی می توانید آن را در استخر nicehash پیدا کنید. توسعه دهندگان ادعا می کنند که این سکه به سمت DEFI و سایر برنامه های کاربردی مشابه شبکه اتریوم هدایت می شود.

Æternity را می توان با هر دو پردازنده گرافیکی Nvidia و AMD با استفاده از ماینرهایی مانند lolminer و gminer استخراج کرد.

جایگزین استخراج اتریوم برای ریگ اتریوم

RVN

Ravencoin اولین سکه ای بود که از الگوریتم kawpow استفاده کرد و از حدود سال 2018 وجود داشت، اما برای محافظت از خود در برابر ماینرهای ASIC تغییراتی در طول مسیر متحمل شد. RVN قبلاً توسط هزاران ماینر استخراج شده است و توسط استخرها و صرافی های بسیاری پشتیبانی می شود، بنابراین می توان گفت که این یک سکه بسیار محبوب است و احتمالاً پس از ادغام اتریوم بیشتر خواهد بود.

RVN را می توان با هر دو پردازنده گرافیکی AMD و Nvidia با استفاده از ماینرهایی مانند teamredminer، gminer، t-rex و nbminer استخراج کرد. دوباره برای AMD ما دوست داریم استفاده از teamredminer را توصیه کنیم و برای Nvidia هر یک از 3 ماینر دیگر به خوبی کار خواهد کرد.

ETC

این یک سکه بسیار شناخته شده و محبوب است که ما مطمئن هستیم که بسیاری از ماینرها زمانی که ادغام در عرض 2 هفته انجام شود، روی آن خواهند پرید. ETC فورکی است که در سال 2015 و زمانی که برخی از اختلافات بین جامعه اتریوم در رابطه با هک شبکه وجود داشت اتفاق افتاد.

از آن زمان، ETC که با نام Ethereum Classic نیز شناخته می‌شود، پس از اتریوم، دومین سکه برتر استخراج‌شده است. به دلیل محبوبیت، ETC را می توان با پردازنده های گرافیکی Nvidia و AMD با بسیاری از ماینرها مانند lolminer، teamredminer، nbminer، gminer و بسیاری دیگر استخراج کرد. همچنین توسط بسیاری از صرافی ها، استخرها و همچنین کیف پول ها پشتیبانی می شود، بنابراین اگر می خواهید این سکه را استخراج کنید، برای شروع مشکلی نخواهید داشت.

ERG

ERG از autolykos2 استفاده می کند و اخیراً در بین ماینرها بسیار محبوب شده است زیرا استخراج آن حتی در مقایسه با استخراج اتریوم سودآور بود. ERG ادعا می‌کند که در برابر ASIC مقاوم است، بنابراین به ماینرهایی که با پردازنده‌های گرافیکی استخراج می‌کنند، اجازه می‌دهد تا تجربه استخراج سودآوری داشته باشند، زیرا نمی‌توان آن را با ASICهایی استخراج کرد که معمولاً در مقایسه با کارت‌های گرافیکی دارای هش و مصرف انرژی بسیار بیشتری هستند.

این سکه را می توان دوباره با برنامه های ماینر مانند gminer، t-rex و lolminer برای پردازنده های گرافیکی Nvidia و با teamredminer و lolminer برای پردازنده های گرافیکی AMD استخراج کرد.

ERG یک سکه نسبتاً محبوب است که می توان آن را در بسیاری از صرافی ها و استخرها جریمه کرد و کیف پول های زیادی وجود دارد که از آن پشتیبانی می کنند.

FLUX

FLUX سکه ای است که استخراج آن برای دوره های کوتاه بسیار سودآور بود. این الگوریتم از الگوریتم ZelHash استفاده می کند که در برابر ASIC مقاوم است و باعث می شود GPU ها برای استخراج با آن سودآور باشند. Flux بر روی WEB 3.0 و dApps جدید تمرکز می کند که می تواند به یک روند بسیار بزرگ تبدیل شود و به نوبه خود تبدیل به یک سکه بسیار محبوب و سودآور برای استخراج شود. Flux توسط چند برنامه ماینینگ مانند lolminer و gminer برای پردازنده‌های گرافیکی AMD و gminer برای پردازنده‌های گرافیکی Nvidia پشتیبانی می‌شود.

همچنین توسط بسیاری از استخرها و صرافی‌ها پشتیبانی می‌شود و کیف‌پول‌های رسمی وجود دارد که می‌توانید از آنها برای ذخیره سکه‌های flux خود استفاده کنید.

Beam

Beam یکی از سکه هایی است که در سال 2018 به یاد دارم که آن را استخراج کردم و در آن زمان بسیار سودآور بود، همچنین به یاد دارم که این سکه یکی از آنهایی بود که برای این کار نیازی به پردازنده گرافیکی با رم حافظه بسیار زیاد نداشت. اجرا کن. این سکه حتی در آن زمان با کارت های 3 گیگابایتی قابل استخراج بود. Beam یک ارز دیجیتال منبع باز مبتنی بر mimblewimble با استفاده از الگوریتم PoW است و تمرکز آن بر روی DEFI و Smart Contracts است.

می توانید Beam را با استفاده از هر دو پردازنده گرافیکی AMD و Nvidia با lolminer استخراج کنید و می توانید صرافی ها و استخرهای زیادی را پیدا کنید که از آن پشتیبانی می کنند.

ارزهای پیشنهادی ما:

1- رمز ارز ارگو با نام اختصاری Ergo

2- رمز ارز بیم با نام اختصاری Beam

3- رمز ارز زیلیکا با نام اختصاری Zil

4- رمز ارز راویون با نام اختصاری RVN

انجام تغییرات و استخراج جایگزین اتریوم

لازم است بدانید که تغییرات ریگ اتریوم و انجام تغییر از اتریوم به دیگر رمز ارزهای فقط دو ساعت طول می کشد و نیاز به مراجعه حضوری نیست. ما تمام تغییرات را به صورت آنلاین به شما آموزش می دهیم و برای شما انجام می دهیم.

کافی است در هر لحظه از شبانه روز با شماره تماس کارشناسان آنلاین گیت با شماره 09120891902 از طریق تماس تلفنی و یا واتس اپ با ما ارتباط برقرار کنید.

توجه کنید برای انجام این تغییرات نیاز به دانش خاصی نیست و فقط کافیه که حدود 15 دقیقه با یک کامپیوتر و یا لب تاب در کنار ریگ اتریوم خود باشید. ما در کمترین زمان برای شما تغییرات را انجام می دهیم و ریگ شما آماده استخراج دیگر رمز ارزها می شود.

جایگزین استخراج اتریوم

بعد از اتریوم چه می شود؟

در مورد اینکه بعد از اتریوم چه اتفاقی می افتد و اساسا اتریوم 2 چیست؟ می توانید مقاله نوشته شده در لینک زیر را توسط تیم آنلاین گیت مطالعه کنید.

26دیدگاه ها

نوشتن دیدگاه