می دانم که همه شما عزیزی دارید که در انتظار تماس تصویری و دیدن تصویر او روی گوشی موبایل خود هستید، و با توجه به فیلترینگ واتساپ، به بن بست خورده اید. راه حل چیست؟ به دنبال یک برنامه با کیفیت برای برقراری تماس تصویری توسط گوشی اندروید یا آیفون خود می گردید؟ راه حل ساده است. ما اینجا بهترین برنامه برای برقراری تماس تصویری را به شما معرفی می کنیم.

براساس تمامی جستجوهای انجام شده، یکی از روش هایی که می توان با آن تماس تصویری انجام داد توسط گوگل می باشد. این نرم افزار Google Meet نام دارد که رایگان است و دو طرف تماس گیرنده می توانند بدون فیلترشکن و VPN به راحتی با یکدیگر ارتباط برقرار کنند.

در این مقاله گام به گام به شما آموزش می دهیم که چگونه یک تماس تصویری و یا حتی صوتی و یا یک کلاس آنلاین برگزار کنید. بدون مشکل و بدون نیاز به فیلترشکن.

گام اول: تماس تصویری بدون فیلتر با Google Meet

وقتی صحبت از با کیفیت ترین سرویس اینترنتی می کنیم نمی توانیم نام گوگل و Google Meet را نیاوریم. اما ایجاد یک تماس صوتی و برای قرار یک تماس تصویری با Google Meet به همین راحتی نیست. برای اینکه دو نفر بخواهند از طریق گوگل میت با یکدیگر گفتگو کنند، ابتدا باید هر دو نرم افزار Gmail را روی گوشی خود نصب کنند.

البته لازم نیست که هر دو طرف گوشی موبایل داشته باشند. بلکه با یک کامپیوتر هم به وسیله نرم افزار Google Chrome می توانید تماس تصویری ایجاد کنید.

راه اندازی تماس تصویری بوسیله برنامه Gmail Meet

اگر خودتان دانش ساخت اکانت و ایمیل جیمیل Gmail را دارید که هیچ. اما اگر ندارید کافی است با شماره 09120891902 تماس بگیرید و یا به شماره 09120891902 پیامک دهید. ما برای شما کارهای زیر را انجام می دهیم:

  1. ساخت اکانت جیمیل و ایمیل
  2. ایجاد لینک تماس تصویری Gmail Meet
  3. ارسال لینک برای هر دو طرف و اتصال به Gmail Meet

به همین راحتی یک تماس تصویری برقرار می شود. بنابراین اگر به دنبال برقراری یک تماس تصویر بدون فیلتر هستین، کافیه روی دکمه سبز رنگ پایین کلیک کنید و فرم موجود در صفحه زیر را پر کنید تا ما مشکل شما را حل کنیم.

در صورتی که نتوانستید وارد فرم بالا شوید، کافی است به شماره 09120891902 پیامک دهید و یا تماس بگیرید.

بهترین برنامه تماس تصویری بدون نیاز به فیلترشکن و VPN

نوشتن دیدگاه

آنلاین گیت به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته همراه شماست

Email: i@onlinegate.ir

Phone: +989037891902