دلیل صفر شدن هش ریت ریگ چیست؟

یکی از مشکلاتی که اخیرا دارندگان ریگ های اتریوم با آن مواجه شده اند، صفر شدن هش ریت ریگ اتریوم شان می باشد. دلیل این اتفاق دو موضوع می باشد. یک: امکان دارد استخر شما تحریم شده باشد، دو امکان دارد نرم افزار ماینینگ شما که می تواند فونیک ماینر یا تیم رد ماینر Phoenixminer یا Teamredminer باشد دچار خطا شده باشند.

در ادامه این مقاله هر دو این موضوع را بحث می کنیم، اما در خاطر داشته باشید در 24 ساعت شبانه روز از طریق واتس اپ و تماس تلفنی می توانید از طریق تماس با شماره 09120891902 با کارشناسان آنلاین گیت در ارتباط باشید.

چگونه موجودی باقیمانده در استخر را تسویه کنم؟

در ادامه این مطلب می خواهیم به شما بگوییم که زمانی که یک استخر مورد تحریم قرار می گیرد، چگونه می توانید در خواست تسویه و یا اصطلاحا Request Payout دهید. اول از همه وارد استخری که در آن موجودی دارید بروید. لینک همان سایت را که در داخل کیف پول شما هست برای ما از طریق واتس اپ و یا ایمیل و یا درفرم تماس باما بفرستید.

پس از اینکه این لینک سایت را برای ما ارسال کردید، از آنجا که هر سایتی و هر استخری قوانین منحصر به فرد خود را در تسویه حساب دارد، کارشناسان آنلاین گیت شروع به انجام پروسه تسویه موجودی استخر شما می کنند. و در یک مدت زمان کوتاه، چیزی کمتر از 24 ساعت، حساب شما تسویه می شود.

چگونه موجودی استخر اتریوم اترماین و هایون را تسویه کنیم؟

نوشتن دیدگاه

آنلاین گیت به صورت 24 ساعت و هفت روز هفته همراه شماست

Email: i@onlinegate.ir

Phone: +989037891902