استخراج اتریوم 2 چگونه است؟

اگر یک ماینر اتریوم هستین و دستگاه ریگ اتریوم دارید، قاعدتا نگران این سرمایه ای هستید که در منزل خود نگه داشته اید. و به این فکر میکنید که پس از آمدن اتریوم 2 چه باید بکنید؟

خب خیلی مسئله ساده ای است، تا پایان این مطلب با ما باشید و اگر هم در مورد جایگزین اتریوم سوال دارید با کلیک روی این مطلب، مقاله مرتبط با جایگزین اتریوم را بخوانید.

استخراج اتریوم تا کی ممکن است؟

طبیعیه که پاسخ این سوال را حتی بنیانگذار اتریوم هم نمیتونه به شما جواب بده. چرا که پروسه انتقال از اتریوم به اتریوم 2 یک پروسه پله ای هست و در هربار که تایید شود، انتقال به اتریوم 2 نزدیک تر می شود. این بدان معناست که ویتالی، بنیانگذار اتریوم در اردیبهشت 1400 اعلام کرد که 32 مرحله تا راه اندازی اتریوم 2 فاصله عملیاتی هست.

این که این عملیات ها تا چه زمانی به پایان می رسند و تمامی بلوک های اتریوم راستی آزمایی می شوند، هیچ پاسخ مشخصی ندارد. و نمی توان راجع به آن اظهار نظر کرد.

آیا استخراج اتریوم در خرداد ماه به پایان می رسد؟

با توجه صحبت هایی که در بالا گفته شد، هیچ کس و هیچ منبع خبری نمی تواند زمان پایان استخراج اتریوم را اعلام کند. اما جایگزین های اتریوم از الان مشخص هستند. رمز ارزهای ارگو، تن، زیلیکا و اتریوم کلاسیک جایگزین های اتریوم هستند که شما می توانید از الان روی آنها سرمایه گذاری کنید و در پروژه اتریوم 2 از آنها استفاده کنید.

نوشتن دیدگاه